Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Helgen före EM i ridsport sätter igång laddar Stadsbiblioteket Göteborg upp och låter dig komma i rätt stämning med två föreläsningar om hästsport, teknik och fysik med docent Maria Sundin och en skrivarverkstad på temat hästberättelser med författaren Malin Eriksson. Lyssna till spännande forskningsprojekt, få lästips och bli inspirerad till veckan som följer. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.mynewsdesk.com/se/stadsb...r-och-inspireras-infoer-em-i-ridsport-2083504
Hästnyheter Under sju dagar i augusti förvandlades Göteborg till en arena fylld med hästar, ryttare, kuskar och succén var ett faktum. Cirka 125 000...
Bukefalosnyheter Jag är helt okej med när det kommer en sida om att buke inte är tillgängligt just nu. Men när jag skriver in adressen och bara kommer...
Foder & Strö Red ponnyn idag, har inte ridit henne på några månader, och det var lite kul för min sadel hamnade i framvikt och dressyrgjorden var för...