Bukefalos 28 år!

Det inträffade ett missöde här på morgonen. Jag tappade min mobiltelefon i handfatet som var fullt med vatten. Det gjorde att den inte ville ta emot laddning sen. Och den laddning jag hade drog ur på noll komma ingenting. Vips hade jag 2%. Och att åka utan fungerande mobil kändes inte bra alls. Min mobil är min trygghet.

Men nu har jag fönat mobilen noga och den tar emot laddning igen. Så jag kan nog komma iväg ändå. Väntar bara på lite mer laddning i fånen.
 
Det inträffade ett missöde här på morgonen. Jag tappade min mobiltelefon i handfatet som var fullt med vatten. Det gjorde att den inte ville ta emot laddning sen. Och den laddning jag hade drog ur på noll komma ingenting. Vips hade jag 2%. Och att åka utan fungerande mobil kändes inte bra alls. Min mobil är min trygghet.

Men nu har jag fönat mobilen noga och den tar emot laddning igen. Så jag kan nog komma iväg ändå. Väntar bara på lite mer laddning i fånen.

Jag hade inte heller åkt iväg utan fungerande mobil. Skönt att du lyckades fixa det!
 
Det inträffade ett missöde här på morgonen. Jag tappade min mobiltelefon i handfatet som var fullt med vatten. Det gjorde att den inte ville ta emot laddning sen. Och den laddning jag hade drog ur på noll komma ingenting. Vips hade jag 2%. Och att åka utan fungerande mobil kändes inte bra alls. Min mobil är min trygghet.

Men nu har jag fönat mobilen noga och den tar emot laddning igen. Så jag kan nog komma iväg ändå. Väntar bara på lite mer laddning i fånen.
Förstår att du inte vill göra det. Mitt tips är att ha en laddare i bilen som säkerhetsgrej. Jag sätter alltid min i laddaren om den är under typ 90 % när jag kör.
 
Och ta med en laddare så att du kan boosta upp den under besöket också, så slipper du bli stressad över det! Hoppas du kommer iväg och ni får en trevlig dag! :)
 
Det inträffade ett missöde här på morgonen. Jag tappade min mobiltelefon i handfatet som var fullt med vatten. Det gjorde att den inte ville ta emot laddning sen. Och den laddning jag hade drog ur på noll komma ingenting. Vips hade jag 2%. Och att åka utan fungerande mobil kändes inte bra alls. Min mobil är min trygghet.

Men nu har jag fönat mobilen noga och den tar emot laddning igen. Så jag kan nog komma iväg ändå. Väntar bara på lite mer laddning i fånen.
När du ändå är på resande fot: åk inom Clas Ohlson eller Kjell&Company (t ex) och köp en powerbank. Om du laddar den hemma kan du sedan ladda mobilen varsomhelst.

De finns t o m så billigt som 100 resp 149 kr.

https://www.kjell.com/se/produkter/.../powerbank/linocell-powerbank-5000-mah-p89255

https://www.clasohlson.com/se/Powerbank-3350-mAh,-Clas-Ohlson/p/38-7694
 
Förstår att du inte vill göra det. Mitt tips är att ha en laddare i bilen som säkerhetsgrej. Jag sätter alltid min i laddaren om den är under typ 90 % när jag kör.
Ja, jag brukar alltid ha en laddare i bilen
När du ändå är på resande fot: åk inom Clas Ohlson eller Kjell&Company (t ex) och köp en powerbank. Om du laddar den hemma kan du sedan ladda mobilen varsomhelst.

De finns t o m så billigt som 100 resp 149 kr.

https://www.kjell.com/se/produkter/.../powerbank/linocell-powerbank-5000-mah-p89255

https://www.clasohlson.com/se/Powerbank-3350-mAh,-Clas-Ohlson/p/38-7694
Det har jag faktiskt hemma men jag är osäker på var jag har dem. Tror de ligger i skrivbordslådan. Och jag tänkte inte ens på att ta med en.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok I en månads tid har de varit väldigt jobbigt.. Ångest, svårt att sova, magen har krashat, tinnituss(?) kommer och går.. o huvudvärk...
Svar
7
· Visningar
793
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänker för mycket, på vad jag borde göra och vad jag vill göra. Och vad som vore smart att göra. Och jag blir bara matt och går...
Svar
9
· Visningar
962
Senast: alazzi
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
881
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 593
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp