Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör sjukt fula skisser och har en tydlig bild i huvudetRitar ni upp era skapelser innan ni börjar göra dem? Eller har ni en färdig bild i huvudet som ni går efter? Jag vill ju tillverka det perfekta "ridbältet", som ett jaktbälde med vaddering mot kroppen för stöd och skydd som grund, och sen kan man tillverka små väskor och sånt man behöver som kan träs på bältetJag får börja skissa lite!
Efter lite googlingar förstår jag att det är vanligt att klippa ut stenciler i papper först att skära ut efter. Gör ni det?
Jag har oftast något jag utgår från. Som nu, ett huvdlag som jag kopierar. Men sedan gör jag gärna om och gör bättre på en del delar. Det är tex enkelt ofodrat nackstycke på originaltränset medan jag vill försöka göra fodrat och mer ergonomiskt på mitt.Ritar ni upp era skapelser innan ni börjar göra dem? Eller har ni en färdig bild i huvudet som ni går efter? Jag vill ju tillverka det perfekta "ridbältet", som ett jaktbälde med vaddering mot kroppen för stöd och skydd som grund, och sen kan man tillverka små väskor och sånt man behöver som kan träs på bältetJag får börja skissa lite!
Efter lite googlingar förstår jag att det är vanligt att klippa ut stenciler i papper först att skära ut efter. Gör ni det?
Jättesnygg