Bukefalos 28 år!

Läderfärg? Smakråd tack!

S

svampbobbis

Nu står jag i valet och kvalet och ska bestämma vilken färg jag ska ha på lädersakerna till min häst ;) (i-landsproblem jag vet...) har en svart hoppsadel så hoppgrejerna kommer få förbli svarta, men om en månad ska jag prova ut en ny dressyrsadel och jag tror faktiskt att jag ska sukta efter en brun..

personligen tycker jag ju att min häst passar bra i båda färgerna (rider med brunt träns just nu eftersom det var min förra häst's) men vad tycker ni? ser det sjukt ut om jag har bruna dressyrsaker? jag är ju en riktig sucker för brunt läder och vill helst att allt ska vara i brunt, men nu får ju hoppsakerna vara svarta.. :p ni får en bild också där han har svart sadel och brunt träns, så ni ser hur det matchar hans egna färg ;) (ignorera allt annat än hästen och läderfärgerna)

mikron2_46003779.jpg
 
Sv: Läderfärg? Smakråd tack!

Jag tycker att du ska leta efter en lite mörkare brun färg. Det tror jag hade varit det snyggaste:)
 
Sv: Läderfärg? Smakråd tack!

det där tränset är ju orange inte brunt... :p

mörkbrunt tror jag blir snyggt!
 
Sv: Läderfärg? Smakråd tack!

tack för svaren!
och nej, tränset är ljusbrunt ;) ska prova en mörkbrun nyans!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 205
Utrustning Jag har ett trasigt sidepull (det där bruna som finns på Hööks). Jag vill göra om det till träns. Jag använder varken käkrem eller...
Svar
14
· Visningar
1 116
Senast: hier
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 212
Senast: Nevermind
·
Utrustning Nu när det har gått ett år efter jag köpte min förra kavaj börjar jag sukta på en ny. Då jag är otroligt nöjd med min Animo har jag hela...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: carriemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp