Bukefalos 28 år!

Läger för Therese H på Sämsholm?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Spotlight

Trådstartare
Är det någon som ska på fälttävlansläger på Sämsholm för Therese Häggsjö 7-10 Juli? Hade vart lite kul att veta vilka som ska dit :)
 
Sv: Läger för Therese H på Sämsholm?

Har det inte redan funnits en sån här tråd?

Jag ska iaf ev. dit, men klubben brukar också ordna läger på säms och har knappast råd att åka på båda...
 
Sv: Läger för Therese H på Sämsholm?

Är det någon som ska på fälttävlansläger på Sämsholm för Therese Häggsjö 7-10 Juli? Hade vart lite kul att veta vilka som ska dit :)

Jag ska dit:d
Har aldrig varit där innan, eller ja, inte ridit fältävlan änns, så de ska bli jätte kul:) Har du vart där innan? Vad har du för häst?
Alltid kul o komma dit i veta att man "vet" nån:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Någon mer än jag som följer tävlingarna? Jag hejar ju lite extra på Hollands Fergusonavkommor, får hoppas på min största favorit...
Svar
12
· Visningar
1 322
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 167
Senast: Hajfisk
·
L
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske men lite svårt att förklara! Men om ni skulle kunna prata med ersjälva i en annan ålder vad skulle ni säga eller...
2
Svar
30
· Visningar
1 514
Senast: förvirrad
·
Samhälle Ska på ett julbord på Lilla Essingen imorgon. Primusgatan 116. Sitter och kollar hur jag ska ta mig dit. Hade tänkt mig kollektivt med...
Svar
13
· Visningar
1 098
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Akvarietråden IV
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp