Lägga bud på trailer

C

cerberus

Jag har tänkt att köpa en trailer inom den närmsta tiden, och passande nog är det en tjej i mitt stall som ska sälja sin kärra.
Det är en Star Trailer Safir från 1997. Fronturlastning, fönster på båda sidor, fin och välskött. Sommar- och vinterdäck, även om vinterdäcken har några år på nacken. Besiktigad iår utan anmärkning.
Jag frågade vad hon ville ha för den, men hon sa att jag skulle lägga ett bud. Jag har provkört den och den ligger stadigt på vägen.

Vad skulle ni sagt?
 
Sv: Lägga bud på trailer

Vad är utgångspriset?

först å främst :P

Många safir begangnade kostar ca 40.000 - 55.000
 
Sv: Lägga bud på trailer

Hej ! Jag köpte min startrailer av årsmodell 95 för tre år sedan, då fick jag betala 38 tusen. Den var fräsch, hade fronturlastning, samt extra bommar 1/4 + 3/4 dock inga vinterdäck. Detta kan nog ge dig en idé om vad du skall bjuda.
 

Liknande trådar

Utrustning Tänkte sälja bort transporten då den inte används, har kollat runt lite på nätet för att få nån vettig uppfattning om vad som är rimligt...
Svar
8
· Visningar
1 776
Senast: Ms_Antrop
·
Ridning Jag har en häst på foder sen 1,5 år tillbaka. Han är en valack på 9 år, en pre. Enligt ägaren ska han vara utbildad LA dressyr, vilket...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 048
Senast: ainasoja
·
Ekonomi & Juridik hej, är helt ny här på sidan och hoppas på att få lite tips och kloka ord. Nu är det så att grannen har 2st egna hästar och har även...
2
Svar
39
· Visningar
3 969
Hästmänniskan När vet man att det är dags att lägga hästar på hyllan? (ofrivilligt) Jag köpte min häst för 2,5 år sen, förväntningarna vara många &...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 119

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp