Lämna sin sambo

Jag har sparat alla sms konversationer.

Måste ta en dialog med hyresvärden känner jag men det känns så himla fjantigt. Just nu känner jag bara för att lägga mig platt, ge mig och bo i bilen typ..

Nej! Det sista du ska göra är att ge upp eller lägga dig platt. Jag har alltför många (kvinnliga) vänner och bekanta som i samband med uppbrott tänkt som du, jag orkar inte bråka, vi måste vara överens pga barnen, det är inte så mycket att tjafsa om osv, osv. När de väl insett just hur slug och ja, elak, exet är, är det försent att göra något. Då sitter han med hem, kapitalvaror och annat. Ge dig inte!!!

Här på Buke kan du få både råd och stöd. Jag avskyr det här, men tänk som en man just nu. Var lika slug och överjävlig och låt honom inte komma undan bara för att han gnäller och har sig. Gå till Hyresgästöreningen om du är medlem, annars bli det, och prata med deras jurister och förklara situationen. De har gratis juristhjälp har jag för mig. De kanske kan hjälpa dig med din HV också.

Ge dig inte! :sneaky: :devil:
 
Nej! Det sista du ska göra är att ge upp eller lägga dig platt. Jag har alltför många (kvinnliga) vänner och bekanta som i samband med uppbrott tänkt som du, jag orkar inte bråka, vi måste vara överens pga barnen, det är inte så mycket att tjafsa om osv, osv. När de väl insett just hur slug och ja, elak, exet är, är det försent att göra något. Då sitter han med hem, kapitalvaror och annat. Ge dig inte!!!

Här på Buke kan du få både råd och stöd. Jag avskyr det här, men tänk som en man just nu. Var lika slug och överjävlig och låt honom inte komma undan bara för att han gnäller och har sig. Gå till Hyresgästerna om du är medlem, annars bli det, och prata med deras jurister och förklara situationen. De har gratis juristhjälp har jag för mig. De kanske kan hjälpa dig med din HV också.

Ge dig inte! :sneaky: :devil:
Hyresgästföreningen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 375
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
1 734
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 135
Senast: Whoever
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp