lästa trådar

oz_joj

Trådstartare
Är jag blind eller hur ser man vilka trådar man har läst? Förr syntes det tydligt. Dessutom fanns en siffra i parentes som angav hur många inlägg man inte hade läst i trådarna. Detta tycks tyvärr vara borta eller har jag grus i ögonen?
 
Senast ändrad:
Sv: lästa trådar

Titta längst ner när du är på trådöversikten så finns det ett antal bilder på kuvert. Där finns förklaringen hur du ser vad som är vad.
 
Sv: lästa trådar

Finns det någon inställning som gör att när man går in på en tråd hamnar man på det första olästa inlägget?
Nu måste man läsa en del gamla inlägg för att se var man var. Eller?
 
Sv: lästa trådar

Blossi skrev:
Finns det någon inställning som gör att när man går in på en tråd hamnar man på det första olästa inlägget?
Om du klickar på den nedåtriktade pilen till vänster om rubriken så kommer du till det första olästa inlägget.
 
Sv: lästa trådar

gern skrev:
Om du klickar på den nedåtriktade pilen till vänster om rubriken så kommer du till det första olästa inlägget.

Tack för det tipset! Det hade jag missat. :bow:
 
Sv: lästa trådar

Det är lite bökigt innan man hitat alla finesser.

:) :rofl: :)
 
Sv: lästa trådar

Lånar tråden för relaterad fråga: Är det någon annan som haft problem med att trådar och inlägg som man inte läst markerats som lästa? Jag råkade ut för det nu, tydligen har forumet markerat alla trådar som lästa vid något tillfälle sen jag var inne sist för det var bara vissa som var olästa enligt forumet.

Jag har använt funktionen "markera forum som läst" ett par gånger, men annars har den automatiska märkningen fungerat bra också. Nu har den börjat strula. :(

Håller också med de som skrivit i andra trådar om att det är dumt att ens egna svar i trådarna inte blir markerade som lästa. Det betyder att jag måste gå in på tråden en extra gång efter jag svarat ifall jag vill få bort "olästa inlägg".

/Erica
 
Sv: lästa trådar

Cheeserica skrev:
Är det någon annan som haft problem med att trådar och inlägg som man inte läst markerats som lästa?

Jo, jag har råkat ut för samma sak. Dels vid ett tillfälle när jag provade vad som hände om man loggade ut och sedan loggade in igen, och så vid några tillfällen när jag inte vet varför det blev så. :(
 
Sv: lästa trådar

jag råkar ut för tvärt om.

trådar jag har läst förblir markerade som olästa, trots att inga nya inlägg kommit in. :eek:
 
Sv: lästa trådar

Om du klickar på den nedåtriktade pilen till vänster om rubriken så kommer du till det första olästa inlägget.

fast det där fungerar inte riktigt för mig.
kommer inte alltid till de olästa inläggen utan hamnar nånstans mitt i det jag redan har läst. :confused:
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 557
Senast: Enya
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 381
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 816
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp