Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Smart, då slipper man konstiga sömmar.
I vilket fall som helst så lämnar jag nog in dem till en sömmerska för lagning, det är så billigt här!
Men låter bra att de iaf går att rädda!
jag lagade mina med lappochlim-knepet senast idag! det är ett otyg att jeans går sönder däruppe, och de som jag lagade idag var bara en knapp månad gamla dessutom!
men typiskt nog hade jag slängt kvittot
jaa.
visserligen inga dyra jeans (förutom för mig kanske...) och därmed ingen vidare kvalitet, men en månad ska de ju hålla minst tycker man...
nej, jag har inte cyklat på hela vintern nästan, har punka på cykeln däremot går jag en hel del, och mina lår är inte så, eeh, smala
jag använde ett par gamla jeans som slitits beyond lagningsnivån, annars vet jag inte riktigt hur man gör. i värsta fall går väl vilket kraftiga tyg som helst, i mitt fall var det bara en reva och den limmar man ju ändå ihop så att lapptyget inte syns igenom
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...