Laga trasig skärm, Samsung Galaxy S4

californication

Trådstartare
Är det någon som har lämnat in skärmen på lagning på sin Samsung Galaxy S4 eller annan mobil? Det är alltså ingen spricka det handlar om utan skärmen är helt död, kolsvart men mobilen fungerar i övrigt. :bump:

Jag bytte glas på min iPad för inte så länge sedan, funkade skitbra! Lämnade in den på morgonen och hämtade på eftermiddagen.

Är det någon som har lämnat in skärmen på lagning på sin Samsung Galaxy S4 eller annan mobil? Det är alltså ingen spricka det handlar om utan skärmen är helt död, kolsvart men mobilen fungerar i övrigt. :bump:
Mina mobiler lever inte länge i sin ursprungliga form :( så jag har bytt ut skärm på iphone 4 och 5 kanske sex gånger?? Kostade 750 (iphone 5S) senast tror jag och man brukar kunna pruta om man inte går till nåt sånt ställe som pridear sig med att vara "auktoriserat".

Mina mobiler lever inte länge i sin ursprungliga form :( så jag har bytt ut skärm på iphone 4 och 5 kanske sex gånger?? Kostade 750 (iphone 5S) senast tror jag och man brukar kunna pruta om man inte går till nåt sånt ställe som pridear sig med att vara "auktoriserat".

Lite mycket rosse? :angel: ;) Men jisses, 6 ggr är galet! :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 038
IT & mobiler Inom några månader verkar det som om jag behöver ny mobil, min Samsung galaxy s7 från 2015 börjar bete sig lite konstigt till och... 2
Svar
24
· Visningar
1 413
Senast: warg
·
Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
24 331
Senast: DarkInNight
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
39 434
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31