Lägga till ett helt fönster med flikar i favoriter?

Estivuz

Trådstartare
På jobbet arbetar jag med ett explorerfönster med flera flikar. Varje gång jag börjar jobba måste jag öppna upp varje flik för sig och skriva i adressen. Tidskrävande och jobbigt. Finns det något sätt att lägga till hela flikgruppen i favoriter eller så? Alltså så man med ett enkelt klick får upp explorerfönster med de flikar jag använder?

Sv: Lägga till ett helt fönster med flikar i favoriter?

Har inte hört om någon sådan funktionalitet i IE, men för Firefox finns Session Manager(som jag gissar kräver Add-On:en Tab Mix Plus) :)

Du kan välja att ha din aktuella flikuppsättning som startfilkar. Tryck på pilen bredvid husikonen för startsidan. Välj "Lägg till eller ändra startsida."
välj "Använd den aktuella flikuppsättningen som din startsida."

Eller genom verktyg/internetalternativ/Allmänt - Startsida

Jag kan inte ändra startsida, administratorlåst. Finns det ett annat sätt? Det är dessutom 2 uppsättningar flikar jag behöver varje gång.

Nu kanske jag missuppfattat dina önskemål och jag är dessutom inte säker på om det fungerar likadant i IE som i firefox eller chrome (har inte använt IE på några år), men i alla fall ...

I både firefox och chrome går det att gruppera sina bokmärken i mappar, sen kan man välja att öppna alla bokmärken som flikar i ett nytt fönster. Att spara ner bokmärken kräver ju någon minuts jobb, men sen krävs det bara några få musklick (för mig blir 4, ett för att öppna chrome och tre för att öppna alla bokmärken i den mappen) varje gång för att få upp ett nytt fönster med alla bokmärken i olika flikar. Jag tycker det vore hemskt underligt om inte liknande funktionalitet även finns i IE?

Tack för all hjälp men jag fixade det själv.
Man klickar på stjärnan till vänster under framåt/bakåt pilarna, sen trycker man på blå pil :)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 334
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
745
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka