Lambourghini

Jag har betäckt mitt sto med Lambourghini. Håller tummarna allt vad jag kan att hon ska bli dräktig!
 
ja, då är vi två
smile.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Om allt går som planerat så kommer min lille att visas på Gränsbo den 19: augusti.
Kan också tillägga att han har varit ett ovanligt förståndigt föl som har väldigt lätt för att lära sig saker. Märker en markant skillnad på honomoch de andra fölen.
 
Jag har funderat på att betäcka med Lambourghini, men det blev Marwin i stället! Tycker att L. är en jättefin hingst, gillar honom skarpt! Betäcker nog med honom nästa gång tror jag.. om det blir någon mer gång vill säga..
 
vad kul, jag ska dit o kolla tänkte jag, vet inte om jag ska visa fölet hemma än, eller om det blir där eller i Åstorp, han är e San Quintero xx. Mamman är på Gränsbo nu, ska semineras med Bocceli.
tongue.png
 
Senast ändrad av en moderator:
ja det är ju det...det kostar, och så vill man tävla lite mellan varven. javisst är han fin, Lambourgini, jag hoppas att det blir bra, Marwin är också en fin hingts, utmärker sig.
biggrin.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Verkar inte bli Gränsbo utan Flyinge istället för den lille, men det är inte riktigt bestämt ännu.
 
när är visningen på Flyinge, det skulle vara kul att se Lambourghini föl
love.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Det är den 21 september. Annars så finns han i Svalöv så det är väl inte så långt ifrån där du bor eller?
 
Mitt sto ska betäckas med honom nästa vecka, men då är det inte jag utan fodervärden som betäcker! Vi får se hur det går. Någon som har adressen till bilder och info? Nyfis!
biggrin.png
 
Senast ändrad av en moderator:
nej Svalöv är nära. ska försöka kolla liet på fölvisningarna
roflmao.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag undrar bara hur det har gått för er om de fortfarande är dräktiga efter 30 dygn ? Har varit och kollat min och om allt går som det ska så har jag ett till föl efter Lambourghini nästa år.
 
vad kul,
jag har kollat mina på 43a dygnet, båda var dräktiga, med Lambourghini,
så har jag en som bara är kollad på 18e än, dräktig med Bocelli. Vi får väl hoppas att det går bra, det är så mycket som kan hända på vägen :bump:
 
Vårt sto tog sig tyvärr inte på 3 försök. Enligt vet. såg det jättebra ut och hon hade stora fina ägg...
(Har alltid tagit sig 1:a förut så det var väldigt tråkigt.)
Någon här som haft samma problem på skick?
//Susanne
 
Jag har två ston dräktiga med Lamborghini. Det ena tog på första brunsten utan problem. Det andra stoet hade lite otur semistationen hade inte öppet under helgen så hon i sista minuten på första brunsten, tog sedan på andra utan problem. Enligt semistationen har Lamborghini mycket bra sperma.
 

Liknande trådar

Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: Nikan
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 973
Senast: Karro-Lina
·
Avel Ser ofta i annonser för ston att hon är en bra mamma, om hon fått föl. Vad betyder det egentligen? Hur är man en bra mamma-häst? Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: Habina
·
Avel Hur snabbt efter fölning börjar ni rida era ston? Om de vart ridna under tiden lätt o är något äldre. Mitt sto är 15 och blir hennes...
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp