Lampskärmar

Werewolfbitch

Trådstartare
Har två el adventsstjärnor på fot där själva stjärnan är på trädd och knyts fast, jag gillar ljuset från dessa men man kan ju inte ha adventsstjärnor framme året om.

Jag har sökt förgäves efter skärmar till dom så nu undrar jag är det någon som vet var man kan få tag på andra skärmar till dom eller hur man gör en själv?
 
Ikea har många fina skärmar men inga av den sorten jag behöver.

Man trär själva stjärnan över en båge och knyter fast den under glödlampan.
Vet att jag för några år sen såg att det fanns solformade och andra kul modeller men hittar inga nu:(
 
Ikea har många fina skärmar men inga av den sorten jag behöver.

Man trär själva stjärnan över en båge och knyter fast den under glödlampan.
Vet att jag för några år sen såg att det fanns solformade och andra kul modeller men hittar inga nu:(
Jag har en sån, när julen är slut byter jag till en skärm som man sätter på glödlampan. Man tar bort bågen till stjärnan först.
 
Claes ohlson hade såna, det var där jag köpte mina, det fanns både lampskärmar och stjärnor till deras lampfötter
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 205
Senast: Soapbubble
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 202
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har en fundering angående diagnos och feldiagnosticering. När jag var runt 12 blev fick jag diagnosen autism samt en ovanlig och...
Svar
15
· Visningar
1 567
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 338

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp