Idag blir det en lång dag på jobbet. Arbetsledaren är ledig och jag jobbar på egen hand. På morgonen vattnade jag blommor men nu är det bara ogräsrensning på schemat. Så det blir typ 6 timmars krypande på olika ställen.

Jag vill hem.
 

Tycker det låter mysigt. :) Bra knäskydd, redskap och handskar och en bra podd/musik i öronen så är ju ogräsrensning riktigt gött.
Jag tycker det är långtråkigt och kroppen gillar inte att stå på knä. Några lurar har jag inte och mobilen skulle nog inte klara en dags lyssnande. Batteriet skulle ge upp.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har skitsvårt få in rutiner, jag har vissa saker jag gör samma varje dag men det har tagit en livstid få till dom :cool::p På jobbet...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: cewe
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 501
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok Jag har en anställningsintervju i morgon och har en mycket god chans att få jobbet. Jobbet är kundtjänst på norska. Det har jag jobbat...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 399
Senast: Tora
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp