LÅngtidlån

J

jojjo_blondin

nån på buke skrev nått om att ta långtidslån på transport.. kan inte hitta den tråden :( kan nån hjälpa mej?
 
hur mycket det kostade..

har blivit "utslängda" från ridhuset och måste köra till ridhus i vinter. men har inte ekonomi att köpa en transport.. så tänkte att man kanske kunde ta långtidslång över vinterhalvåret..
 
Det kostar 900 i månaden (tror jag).

För oss blir det nog billigare att långtidshyra än att hyra en transport 2 gånger i veckan som kostar 300.
Om man hyr transporten 2 gr i veckan i en månad kostar det ju 1200, när långtidshyrningen "bara" kostar 900, o då ingår sommar o vinterdäck + ev. service. Om du vill kan jag Pm:a dig hemsideadressen till företaget som har det? :)
 
Jag långtuidshyr en begagnad transport betydligt billigare av boj. Kolla med de olika företagen vad de kan erbjuda!
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har en rockard av model med bildäck där jag känner att det nog hade varit bra med stänkskydd 🙈😅🫠 Nån som vet av nånstanns man kan...
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Var på Jönköping Horse show och blev ”påhoppad” av en skoputsare som gjorde reklam för en skokräm. Han smorde in våra skor, och sen gick...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Milene
·
Hästmänniskan Hej! Ska köpa en häst som finns i närheten av Lund / Landskrona. Jag är inte ifrån dom trakterna och ska då hitta nån bra vetrinär /...
Svar
8
· Visningar
645
Senast: Spyro192
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad äter ni för sill i påsk`?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp