Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Citypark har väl centralt. Från under tusenlappen i månaden, så det måste väl anses vara billigt. Kolla med dem. Han har ingen möjlighet att ta sig dit utan bil?Min man ska börja jobba till sjöss och ska utgå från Göteborg. Som det ser ut nu blir det påstigning i Oslo och han får buss dit av arbetsgivaren. Var kan man parkera vettigt i Göteborg utan att det äter upp hela lönen?
Bilen kommer stå minst en vecka !
Problemet är att vi inte har någon vettig tågförbindelse till Göteborg, Stockholm vore bättre. Är oftast byten vilket gör att resorna kan ta till upp till sex timmar. Med bilen tar det 2,5.
Idag får han vänta 2 timmar tills tåget går hemåt när han kommit i land, och är hemma först halv 10 istället för kl 6 som han hade varit om han kört.
Får ta en diskussion med arbetsgivaren om hur det ska lösas framöver![]()
Eller kolla om det går att få tag någon freerider-bil vid lämpligt datum.Det kanske kan vara värt att ta hyrbil istället?
Min man ska börja jobba till sjöss och ska utgå från Göteborg. Som det ser ut nu blir det påstigning i Oslo och han får buss dit av arbetsgivaren. Var kan man parkera vettigt i Göteborg utan att det äter upp hela lönen?
I örgryte, vid gatorna kring sankt sigfrids plan, är det gratis att parkera, och ganska nära till centralen kollektivt. Tror även att det är gratis att stå någonstans i krokarna kring marklandsgatan.Min man ska börja jobba till sjöss och ska utgå från Göteborg. Som det ser ut nu blir det påstigning i Oslo och han får buss dit av arbetsgivaren. Var kan man parkera vettigt i Göteborg utan att det äter upp hela lönen?
Kruxet där är ju att det bara är 24 timmar man får stå egentligen i ett streck så att säga på dessa gratisgator här. Det är hyfsat stor risk för böter ifall bilen står en vecka på samma plats. Så det är ju inte några gratis långtidsparkeringar, vilket jag är glad över då det isåfall skulle vara omöjligt att få en parkering här om man inte har en egen då.I örgryte, vid gatorna kring sankt sigfrids plan, är det gratis att parkera, och ganska nära till centralen kollektivt. Tror även att det är gratis att stå någonstans i krokarna kring marklandsgatan.