Bukefalos 28 år!

Långvarig migrän eller vad..?

Lill76

Trådstartare
Inne på 3:e dagen med huvudvärk. Blir symptomfri med medicinen, men sen kommer det tillbaka igen.
Fått ta migränmedicin söndagkväll, bra hela natten, medicin igen måndageftermiddag, bra fram till nu... Är det samma anfall som mattas med hjälp av medicinen eller? Brukar ni vara med om liknande? Glad för att medicinen funkar så att jag kan jobba, men magen tar stryk som f-n...
 
Mina anfall kan hålla i sig i 1-3 dagar. Medicin "dämpar" den bara men känner att den ligger kvar "under" eller hur man ska förklara det. Det enda som hjälper för mig är sömn.
 
Mina anfall kan hålla i sig i 1-3 dagar. Medicin "dämpar" den bara men känner att den ligger kvar "under" eller hur man ska förklara det. Det enda som hjälper för mig är sömn.
Jag kan aldrig sova bort migrän - har försökt så många gånger när jag känt det på kvällen. Lagt mig utan medicin o tänkt att jag sover nog bort den till imorgonbitti. Aldrig en enda gång har det hjälpt utan jag vaknar ALLTID med migränen på morgonen, tråkigt nog...
 
Är du säker på att det är migrän eller har du varit förkyld nu? När jag har bihåleinflammation brukar det kunna vara samma symptom som min migrän (men det är ju individuellt, men dock en fundering från mig)...
 
Har inte varit förkyld på ganska länge, men det är absolut nått man bör tänka på.
 
Mina anfall varar 1-5 dagar, så ja, det kan vara migrän (speciellt om migränmedicinen funkar tillfälligt).
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag fick för en tid sedan en obotlig cancer och jag kommer inte leva så länge till. Man vet inte HUR länge för just nu får jag en...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
13 283
Senast: Tirnanoogh
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 959
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 244
Senast: __sofia__
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp