Låt oss drömma...

Jag skulle krama mina barn, bonusbarn, deras respektive och mina bonusbarnbarn :heart Jag skulle också slippa räkna dagarna från när senaste potentiella smitt tillfället skedde för de olika människorna. Jag skulle också beställt tid för ny synundersökning hos min optiker. Åkt och handlat och typ tusen andra saker.
 
Jag skulle bjuda hem vänner i mängder och kramas! Äta ihop och bara umgås, åka till syrran med familj och bara mysa. Gå ut på restaurang tillsammans med vänner.
 
Jag skulle gå ut och äta, bjuda hem kompisar på fika/middag, boka en resa till London, åka till Göteborg och hälsa på kompisarna som fick barn i december, gå på ett köpcentrum, åka hem till familjen utan dåligt samvete.
Och njuta av att slippa munskydd och visir!
 
Bokar biljetter till Falsterbo+sihs.
Är med på lördags aktiviteter på ridskolan då de varit inställda sen coronan började.
Träffa vännerna mer än vad man gör nu.
Gå på bio 😍😍😍😍 och äta middag ute :)
 
Åka till en vän och dela ut en lång härlig kram då hon behöver det just nu.
Åka på spa med behandling.
Gå på AW med mis.
 
Åker och kramar min mamma och min pappa. Fortsätter sedan till min faster och farbror och kramar dem också ❤
 
Hade pandemin släppt och jag hade fått 20 000 kr hade jag bokat en resa för mig själv, nånstans där jag efter långvarig stress kan koppla av, lite värme och några tår i sanden. Jag gillar inte sol och bad egentligen men just nu skriker min kropp och själ efter det. Det är min högsta dröm just nu. Behöver kanske inte ens bada, bara sova på stranden... Efter några dagar med vila så åker jag på roliga ställen som kan besökas 😁
 
Åkt med barnen till badhuset, lek och busland, nöjesparker och Astrid Lindgrens värld.
Själv skulle jag vilja åka på spa och komma igång med hundutställningar igen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Om någon i familjen har misstänkt ringorm, ska övriga familjemedlemmar stanna hemma då tills man har besökt läkare och fått provsvar...
Svar
9
· Visningar
590
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag har under en längre period kännt att jag har tappat bort den person som jag vill vara och vad jag vill med mitt liv. Alltså det...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag har så mycket tankar, drömmar och idéer. Känns nästan lite jäktigt stundtals att hinna med att göra dessa till verklighet. Men nu...
Svar
0
· Visningar
491
  • Artikel
Hästnyheter Hon har bott i USA nästan hela sitt liv – men tävlar ändå under den svenska flaggan. Drömmen är att en dag vara del av det svenska...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp