Låt oss prata om Myndighetsutövning

Är du säker på att det är statlig väghållning i det där hålorna? Jag menar nyss hävdade du ju att regioner är väghållare. Och om det nu skulle vara värst där staten är väghållare vad säger att det blir bättre om staten dessutom får kollektivtrafiken?
Det är länsvägar med nummer.
Sådan som förut låg på länet enligt mina utdaterade minnen.

Jag tror att det vore bra om kostnaderna som den dåliga vägen orsaker hamnar på samma budget som skall laga vägen.
Så att inte kostnaden bara bollas över till någon annan av skattebetalarnas plånböcker.
 

Liknande trådar

  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 197
Senast: Bubbla
·
Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
5 975
Senast: Wille
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 248
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp