Låthjälp

Lyan

Trådstartare
Har två låtar jag behöver hjälp med. Inte mycket info men ni brukar vara så jäkla skickliga att hitta alla låtar ;)

Först en trallitrallig sommarlåt med ett band som egentligen är åt det rockigare hållet.

Sedan vill pojkvännen veta en låt som han hörde på radion, det enda han kommer ihåg är att det var mest musik och att de sjöng motherfucker någonting.
 
Sv: Låthjälp

Först en trallitrallig sommarlåt med ett band som egentligen är åt det rockigare hållet.

Alltså, den som tar den låten på den beskrivningen ska få en enorm guldstjärna av mig. :D

Du kan inte säga nåt mer? Manlig/kvinnlig sångare? Är låten ny, några år gammal eller äldre? Svenska eller engelska (eller nåt annat)? Kan du komma på nåt enstaka ord från låten? Det skulle troligtvis underlätta.
 
Sv: Låthjälp

Ett band med en kille som sjunger, vet inte om de gör låten ensam eller med någon till, tror med någon till. Jag hörde den flera gånger förra sommaren, den är antingen från 2012 eller ev. från 2011. Den är långt ifrån deras vanliga musikstil enligt radion när jag hörde den.

Kan inte komma ihåg några ord men är summer någonting. Låten är på engelska.

Stor guldstjärna till den som hittar den :D
 
Sv: Låthjälp

Stiftelsen sjunger väl bara på svenska?

Kid Rock var det inte och det ringer ingen klocka på Good Charlotte.

Jag vill ha det till att bandet heter the någonting men det behöver inte stämma. Vill också ha det till att texten går a little sunshine någonting, inte summer som jag skrev innan.

Jag lyssnar typ aldrig på radio (kanske någon timme i månaden högst) men hörde denna iallafall tre gånger på ganska kort tid förra sommaren så den borde ha varit relativt populär
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
70 053
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 417
Senast: geting
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 268
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 420
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp