Bukefalos 28 år!

Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

flugskit

Trådstartare
Precis som rubriken lyder så behöver jag ett låtredigeringsprogram.. Ett sånt som man kan korta ner och klippa ihop låtar i..

Någon som vet vad ett sådant program kan tänkas heta?
Är i akut behov :D Haha.
 
Sv: Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

Cool Edit är ett ljudredigeringsprogram som är jättebra! Min sambo använder det mycket i sitt musikskapande! DÄr kan du klippa ner låtar oc klippa ihop å sånt!
 
Sv: Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

Jag har använt mig av Sound Forge en hel del under min tid som hobbymusiker. Kanonprogram!
 
Sv: Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

Cool Edit är lättare för amatörer att förstå så jag skulle rekommendera det framf ör andra.. och det ar allt du behöver. MEn det är säkert en smaksak!
 
Sv: Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

:rofl: Är dom gratis..?
 
Sv: Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

Jag gillar Audacity

Gratis och trevligt ljudeditor
 
Sv: Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

Audacity har jag provat, det var väldigt enkelt att förstå sig på. Perfekt för mig! Jag tycker det var lite FÖR simpelt, vill ha lite mer finesser.. Lite "grövre" program, eller hur man kan uttrycka det..
 

Liknande trådar

Katthälsa Precis som rubriken lyder undrar jag om något har koll på om och hur giftig begonia är för katter? Upptäckte nämligen att min katt vart...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Celinehenn
·
Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 408
Senast: Wille
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 872
Senast: Sirap
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
850
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp