Lattjar med färger?

L

Lejonflickan

Håller Gunnar eller nån på och grejar med olika inställningar igen? Efter varje klickning jag gör så är det en ny färg nånstans eller en annan sak som flyttat sej elelr nåt? :confused: Eller håller jag på att bli galen? :eek:
 
Sv: Lattjar med färger?

I så fall är vi 2 som håller på att bli galna...
Satt just o funderade om min dator fått fnatt eller något... Men då är det förhoppningsvis Gunnar som grejjar med något :)
 
Sv: Lattjar med färger?

Bara det inte blir rosa så är jag glad! :angel:
 
Sv: Lattjar med färger?

Lejonflickan skrev:
Bara det inte blir rosa så är jag glad! :angel:

DET håller jag med om! :D

Just nu är svarsknapparna skumma... ena gången är det klick-bara "knappar" nästa gång är det en finstilt text o 3:e gången är det fetstilad text :confused:
 
Sv: Lattjar med färger?

Otroligt irriterande och otydligt att inläggen står på vit botten utan ram mot det gula...

Och svarsknapparna kan väl få vara blå med lite motiv på, snälla? Enbart texten som syns nu är inte snygg...
 
Sv: Lattjar med färger?

Bra att ni är uppmärksamma :)

Jag har tagit bort bild-knapparna för svara m.m. och ersatt dem med textlänkar.
Snyggare och framförallt snabbare anser jag.

Största förändringen är att jag i samband med detta lyckades få till en helt ny "knapp" som efterfrågats en svara-knapp utan citat.

Den borde ha varit med från början, men nu finns den där i alla fall.
 
Sv: Lattjar med färger?

"Svara på detta" tack för den knappen :bow:
skönt att slippa radera inlägget man svarar på :)
 
Sv: Lattjar med färger?

Vad bra! :)

I samband med detta kanske jag skulle kunna få komma med ett önskemål (som jag även nämnt vid något tidigare tillfälle):

Längst ner under alla inlägg finns det en knapp som heter "Svara inlägg". Jag tycker inte att den fyller någon funktion eftersom den gör samma sak som svara-knappen på det sista inlägget. Däremot skulle det vara bra med en knapp som heter "Svara ursprungsinlägg" eller något sådant, och som gör att man svarar på det första inlägget i tråden. På så sätt slipper man bläddra tillbaka till början av tråden om man vill skriva ett eget svar till trådskaparen efter att ha läst alla andras svar. Nu är det många som inte orkar bläddra tillbaka, utan svarar på det senaste inlägget i stället, trots att svaret är riktat till trådskaparen.
 
Sv: Lattjar med färger?

Det ljusgula är....nja sådär väl...
 
Sv: Lattjar med färger?

Håller med!! "Svara på detta"-knappen är jättebra!! :bow:

Men den fanns ju som bara "Svara" innan du tog bort de fina knapparna!!? Saknar knapparna!! Tyckte de var mycket snyggare!!! Men som sagt, bra med fler alternativ när man ska svara!!

Och en "Svara ursprungsinlägg"-knapp vore bra!!
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är jag in låst på bup igen. Och vi har en väldigt tydlig plan att få ordning på maten och sömnen igen och ha koll på vissa symtom så...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 029
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 402
Senast: kubikmeter
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
888
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 680

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp