Inte så o väntat att jag är på bup igen

Nu är jag in låst på bup igen. Och vi har en väldigt tydlig plan att få ordning på maten och sömnen igen och ha koll på vissa symtom så dom inte blir värre. Och sen ska jag till hvb igen. Så planen är att jag ska vara här tills efter helgen bara men jag tror att jag kommer bli kvar här tills jag dör. Och jag vet inte om jag kommer kunna göra det innan nästa vecka. Eller jag vet några sätt som jag kanske skulle kunna göra här iallafall men det be ror på endel saker.
Men skit samma jag kan SÅKLART inte skriva mera om det här.
Jag tycker bara synd om pappa som är här medmig. Jag försökte att han INTE skulle komma men nu är han ändå här tyvär.
Jag vet inte vad jag ska skriva om mera men ville bara göra en ny dagboks tråd för bup. Jag HOPPAS att jag kan sova inatt iallafall och att alla fucking röster kan hålla käften men det kommer nog inte hända. Jag ska nog kolla på nånting typ nån doku mentet eller nån film eller nåt tills jag somnar men jag vet inte.
 

Jag kan inte förklara varför det inte går att lita på personalen på bup men det bara går inte. Eller ja som en samman fattning så är det att dom inte bryr sig eller vill hjälpa en hur man MÅR utan detenda dom vill är att man ska bara lyda dom och inte vara jobbig eller så.
Och det är VÄLDIGT mycket som jag inte trivs med migsjälv men i huvud sak så är det att jag är värde lös och miss lyckas med ALLT och att jag bara förstör allt och gör fel så jag KAN INTE ha bra relationer pågrund av MIG för att JAG är för fel.
Känner du så mot personalen på bup så har de misslyckas med sitt jobb. Jättetråkig för dig att det är så ❤️

Jag kan inte hålla med dig om att du är värdelös. För jag tycker inte att du är det. För mig är du värdefull. Att du misslyckas med allt låter jättejobbigt för så ska det inte vara. Jag tror att det mer beror på att du inte har fått rätt förutsättningar att lyckas än att du skulle vara fel. För jag tycker inte att du är det. Jag hade aldrig lagt ner den här tiden att skriva till någon jag inte brydde mig om eller tyckte var värd min tid. Jag bryr mig för att jag tycker att du är värd det. ❤️

I en relation så är man alltid två, jag tror därför att det ligger på båda individer att få det att fungera. Därför är det inte bara den ena personens fel om det inte fungerar (så länge relationen inte involverar våld eller tvång så klart). Jag tycker tillexempel att din och min relation är bra. För ingen av oss mår dåligt av att fortsätta den. Och den har varat länge nu. Sen vet jag att det är stor skillnad mellan vår relation över bukefalos och de mellan personerna i din närhet. Jag blir inte ledsen om du kommenterar det ❤️
 
Känner du så mot personalen på bup så har de misslyckas med sitt jobb. Jättetråkig för dig att det är så ❤️

Jag kan inte hålla med dig om att du är värdelös. För jag tycker inte att du är det. För mig är du värdefull. Att du misslyckas med allt låter jättejobbigt för så ska det inte vara. Jag tror att det mer beror på att du inte har fått rätt förutsättningar att lyckas än att du skulle vara fel. För jag tycker inte att du är det. Jag hade aldrig lagt ner den här tiden att skriva till någon jag inte brydde mig om eller tyckte var värd min tid. Jag bryr mig för att jag tycker att du är värd det. ❤️

I en relation så är man alltid två, jag tror därför att det ligger på båda individer att få det att fungera. Därför är det inte bara den ena personens fel om det inte fungerar (så länge relationen inte involverar våld eller tvång så klart). Jag tycker tillexempel att din och min relation är bra. För ingen av oss mår dåligt av att fortsätta den. Och den har varat länge nu. Sen vet jag att det är stor skillnad mellan vår relation över bukefalos och de mellan personerna i din närhet. Jag blir inte ledsen om du kommenterar det ❤️
Ja det kanske dom har. Men ja det är jätte dumt iallafall tycker jag.
Och tack ❤️ Men alltså jag HAR fått jätte mycket bra förut sättningar men jag klarar ÄNDÅ iprincip inget. Så jag tycker iallafall att jag är värde lös.
Och ja det kanske är på båda att det ska funka i nån relation. Men det är ändå om JAG är så jävla o möjlig att ha nån bra relation med för att JAG inte kan ut trycka mig och jag på verkar andra neggativt då ÄR ju jag iallafall detmesta problemet. Och det är så det är.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 933
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 676
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 541
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp