KL på sätt och vis
Jag är mer förvånad över att förhållandevis många inte vetat. Gäller både MJ o RK, ja menar det är ju ganska många år sedan RK kissfilm dök upp. Ihop med en massa annat. Men kissfilmen fanns ju där och tjejen var ju ett barn, den kunde alla se. ( Hon var ju också identifierad enligt flera men både hon OCH hennes föräldrar nekade att det var hon)
Vad gäller MJ så är jag så tacksam att dessa två vågade berätta. Jag tror och tycker det är jätteviktigt och att de gör en bra sak för både andra offer och lärdom till samhälle hur oerhört svårt det är att nå dessa barn när kontakten sedan länge är tagen och etablerad.
Tips igen. Se Abducted in plain sight.
Ja undrar man hur det stod till med föräldrarna till MJ offer så blir man ännu mer häpen och olustig där.
Fast vänta lite nu... Vi hade Tv1 och Tv2 och GP, expressen och GT typ.ingen internet. Vi fick reda på vad vi matades ned från media och nä det var ingen som matade oss med pedofilanklageser.
Wacko Jacko var en konstig typ som hade ett stort lekland för barn som sov över. Jo weird enough såklart men på den tiden var det ingen som uttalade pedofilvarning faktiskt även om han var konstig med sin mask och syrgastält och allt.
Jag vet inte hur gammal du är men jag är född 67 och var väl typ 15 när thriller kom ut. Vi var sjukt oupplysta på den tiden. MJ har inte heller varit någon direkt idol för mig så jag följde inte hans karriär särskilt noga.
RK och någon kissfilm har jag aldrig ens sett. Vet inte ens vem det är