Lejonkungen firar påsk (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag t

Jag trodde goda lyan hade stenkoll så när jag blev trollad att rösta på Lobelia så förutsatte jag att hon var får. :o:D

Det var ju bra i allafall.

Du var ändå tydligt i lyan.
Hade jag orkat tänka mer hade jag fattat att CL också var tydligt i lyan. Får mer oklart
 
Det var ju bra i allafall.

Du var ändå tydligt i lyan.
Hade jag orkat tänka mer hade jag fattat att CL också var tydligt i lyan. Får mer oklart
Ja att ni hittat mig var ingen tvekan om, varför tror du vi käkade dig? :angel:
Det är dock helt sant att jag inte borde lekt, jag har haft hysteriskt fram till idag men nu är jag fri! 😊
 
Ja att ni hittat mig var ingen tvekan om, varför tror du vi käkade dig? :angel:
Det är dock helt sant att jag inte borde lekt, jag har haft hysteriskt fram till idag men nu är jag fri! 😊
Snyggt spelat igår.. du var verkligen ond! Lynchar goda bollen pågrund av att goda lyan borde ha koll.
 
HAha, nä!! Jag var tvungen att gå tillbaka och kolla och det gjorde du ju inte! :rofl:
Jag avskrev dig som får (vi trodde du var fåret ganska tidigt) pga nåt jag alltså inbillat mig att du gjorde! :rofl:
Ja, vi var ju inne på @Killaloe som får redan i torsdags, men nåt måste du ha gjort rätt redan i onsdags också, Killa, för jag minns att jag fick den känslan redan då utan att riktigt fatta varför. :D
 
HAha, nä!! Jag var tvungen att gå tillbaka och kolla och det gjorde du ju inte! :rofl:
Jag avskrev dig som får (vi trodde du var fåret ganska tidigt) pga nåt jag alltså inbillat mig att du gjorde! :rofl:
Hahaha jag förstår inte varför du inte fick vara hyenan Flin :devil:

Men fint att jag lyckades få fram att jag var får relativt bra iaf!
 
Jag som trodde jag var en väldigt uppenbar ulv och trodde jag skulle bli lynchad redan första dagen :p

När nån av dina kompisar påstod att du var siad ulv tänkte jag att det är ju ett bra alibi för det var rätt orimligt att du skulle varit siad. Men jag tappade den tråden och kom inte på det förrän idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 983
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 912
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 622
Senast: Klara
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 910
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp