Lejonkungen firar påsk (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, om ingen ändrar nåt i sista sekunden blir detta en rätt värdelös röstning att analysera eftersom alla ulvar isf alibiröstade. :banghead:
Jag tror ändå att man skulle kunna få ut något av att titta på röstningslistan, eftersom både onda och goda röstat på bollen__ skulle man väl i efterhand kunna se när alla röstade? Alltså ordningen, och om då tex bollen__ är ond så vill bollens kompisar kanske rösta sist för att inte visa sig genom att rösta på någon annan om de är i underläge?
 
Jag tror ändå att man skulle kunna få ut något av att titta på röstningslistan, eftersom både onda och goda röstat på bollen__ skulle man väl i efterhand kunna se när alla röstade? Alltså ordningen, och om då tex bollen__ är ond så vill bollens kompisar kanske rösta sist för att inte visa sig genom att rösta på någon annan om de är i underläge?
Ulvarna har ingen roll att gömma sig i längre så förhoppningsvis missslyckas käket och goda kan vinna. Men annars säger inte röstningen så mycket.
 
Jag tror ändå att man skulle kunna få ut något av att titta på röstningslistan, eftersom både onda och goda röstat på bollen__ skulle man väl i efterhand kunna se när alla röstade? Alltså ordningen, och om då tex bollen__ är ond så vill bollens kompisar kanske rösta sist för att inte visa sig genom att rösta på någon annan om de är i underläge?
Alla röstade ju typ samtidigt? Jag vet att när jag började skriva mitt röstinlägg så hade ingen utom Killa röstat men när jag postade var ni 3 (?) som röstat medan jag skrev så det är ju lite svårt att utläsa nåt av.
 
Alla röstade ju typ samtidigt? Jag vet att när jag började skriva mitt röstinlägg så hade ingen utom Killa röstat men när jag postade var ni 3 (?) som röstat medan jag skrev så det är ju lite svårt att utläsa nåt av.
ja och det är ju absolut inget som säger att alla ulvar röstar sist heller.
 
Flås, flämt, shit vad dålig kondis man har fått på gamla dar!

Buffeln Billy sprang för livet tillsammans med alla sina tusen flockmedlemmar. Bakom dem sprang läskiga hyenor, som nöp dem i hälarna och verkade som om de försökte driva dem mot nån slags ravin. Hela den stora buffelhjorden sprang i full panik nerför en brant slänt för att fly undan hyenorna, men ajajaj! Billy snubblade på en sten och föll till marken. Bufflarna bakom hade inte en chans att väja undan eller hoppa över Billy. Det sista Billy tänkte var Jaja, jag slipper ju åtminstone springa mer...

bollen__ var buffeln Billy (bybo)


Natt-DL kl 08.00
 
Flås, flämt, shit vad dålig kondis man har fått på gamla dar!

Buffeln Billy sprang för livet tillsammans med alla sina tusen flockmedlemmar. Bakom dem sprang läskiga hyenor, som nöp dem i hälarna och verkade som om de försökte driva dem mot nån slags ravin. Hela den stora buffelhjorden sprang i full panik nerför en brant slänt för att fly undan hyenorna, men ajajaj! Billy snubblade på en sten och föll till marken. Bufflarna bakom hade inte en chans att väja undan eller hoppa över Billy. Det sista Billy tänkte var Jaja, jag slipper ju åtminstone springa mer...

bollen__ var buffeln Billy (bybo)

Natt-DL kl 08.00
Så spot on, jag som har noll kondis på riktigt :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 509
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 245
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 874
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 793
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp