Bukefalos 28 år!

Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mysigt hotellrum
IMG_20180426_171617.jpg
 
:eek:O_o
@cili, det var nog fan det sjukaste jag läst på länge. Jag förstår att ditt förtroende är något stukat vad gäller vården. Vad i hela fridens namn försiggick i den överläkarens huvud?
Ja det är så vrickat att det låter påhittat, men det är det tyvärr inte. Sjuksköterskan som gick in som stödperson idag skulle ta upp det där angående bäckensmärta med honom vid ett senare tillfälle. Hon tyckte att jag skulle anmäla hela grejen. Det står klart och tydligt i min journal från första läkaren inne på psykiatrin att det inte föreligger någon förhöjd suicidrisk, så jag vet inte vad tvångsinläggningen grundades på. Har frågat flera gånger, men fick aldrig något rakt svar
 
Ja det är så vrickat att det låter påhittat, men det är det tyvärr inte. Sjuksköterskan som gick in som stödperson idag skulle ta upp det där angående bäckensmärta med honom vid ett senare tillfälle. Hon tyckte att jag skulle anmäla hela grejen. Det står klart och tydligt i min journal från första läkaren inne på psykiatrin att det inte föreligger någon förhöjd suicidrisk, så jag vet inte vad tvångsinläggningen grundades på. Har frågat flera gånger, men fick aldrig något rakt svar
Ja det där har ju gått allt annat än rätt till! Sköterskan har helt rätt - du borde anmäla, känner du att du orkar?
 
På väg hem. Fick strax innan jag gick träffa min andra chef som är föräldraledig egentligen och därför ses vi inte så ofta. Riktigt genomhärlig person! :up:
 
Ja det där har ju gått allt annat än rätt till! Sköterskan har helt rätt - du borde anmäla, känner du att du orkar?
Dessvärre inte. Inte just nu i alla fall.
Fick en sjukskrivning till sista maj för min stress till slut i alla fall. Den sista överläkaren tyckte sen att psykiatrin står i skuld till mig för den här behandlingen, så jag får ha en samtalskontakt hos dom om jag vill.
 
:eek: Okej men folk som vill ta livet av sig släpper de inte in? :crazy: Någonstans gick det väldigt mycket på tok känns det som. :cautious: Skönt att du har blivit utsläppt! :heart

Håller med. Systemet är vrickat! För många år sen nu så togs jag in på psyk för intox med ambulans och hamnade på psyk efter att jag genomgått undersökningar. Dagen efter så bad jag att få stanna och jag citerar "Du är för frisk för att få stanna kvar", och en halvtimma senare var jag utkastad..

@cili Vilken hemsk upplevelse! Fattar inte vad läkaren tänkte med. Hoppas det lättar lite för dig snart :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 491
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
640
Senast: MJLee
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
239
Senast: manda
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
1 028
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp