Leker med tanken...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ghost
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 92
  • Visningar Visningar 6 774
Sv: Leker med tanken...

Jo! Zerberus, Zerberus, Zerberus... :bump: Den kommer aldrig att stanna :D (skojjar bara)

Låter som en perfekt partner till en märr som klockades snabbare :eek: varvet efter sin första seger än hon gick i loppet... :rofl::rofl::rofl:

Hmmm, kom just på att en av mina kunder har sin knepiga märr hos Zerberus nu... :eek:

Ja, hon har en gammal fraktur i höger framknä och en liten grej i kotan som stör henne.

Vet. gav henne 50% chans när vi röntgade för en vecka sen. När jag provkörde i går var hon inte längre ren rakt fram så jag tror att risken är att vi förstör ev. avelskarriär om vi fortsätter. Och jag vill gärna ha en Bella-bäbis. :love:

I min blogg finns en del av det som hänt med henne de senaste 6-7 veckorna.

Ta orlando vici!! prisvärd som bara den...så har du en kanon om några år. he he
:idea:

Jag tror på solros idéer om att inte ta franskt på henne även om jag numera vet vad som gjorde henne "fransk i gången".

Och i vilket fall som helst åker hon till Super Photo Kosmos om några dagar.

Jag måste ju lägga ut en bild på mitt hingstval, välrullad och fin. :idea:

DSC01847.jpg

Jag gillar hans uppsyn. :love:

Åh jösses!
Han ser ju ut som min ena fölmärr!!! :idea:
Fast i maskulin form då förstås. Vilken härlig uppsyn han har! :love:

ett jättebra val!
vi har fött upp en hingst efter honom, som är 2 nu i år. underbart snäll och lättjobbad häst! men en otrolig talang dessutom :D (fast vem brukar inte säga det? :p)

Jag tror på solros idéer om att inte ta franskt på henne även om jag numera vet vad som gjorde henne "fransk i gången".

Och i vilket fall som helst åker hon till Super Photo Kosmos om några dagar.

Då kan du ju döpa avkomman efter din kamrat Kosmostanten!:idea:
De är ju båda vegetarianer om inte annat....;)

Liknande trådar

Trav Tiden går och jag måste boka hingst nu i början av veckan för att inte missa nästa brunst. Velar otroligt mycket mellan olika hingstar...
Svar
3
· Visningar
1 296
Senast: Masse
·
Trav Funderar på om jag ska sätta igång mitt sto (se stam här) för en sista tävlingssäsong 2008 eller om jag ska låta seminera henne...
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: Nebraska
·
M
Trav Sitter här och funderar över min gamla märr. Betäckte henne förra året med Peace On Earth men hon tog sig inte efter 2 försök och hade...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Carolrita
·
Avel Trodde jag skulle slippa detta i år eftersom tanken var att få en fin och frisk fölis i april. Nu ville sig ju ödet annorlunda och mitt... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 006
Senast: Valencia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10