Bukefalos 28 år!

Letar efter min kvinna!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar mystikförsöket i texten :D inte ett ljud om detaljer om sig själv, utan bara ett högt förtroende att mystiken skulle dra en massa kvinnor (från dessutom just Bukefalos) som myggor dras till ljuset :D

Tänker att det kanske i bästa fall är ngn bukefalist som kör en skojtråd under cover.

Precis min tanke! Spännande tråd, och att få se vart det slutar
 
Lite stalking ger vid handen att TS sågs inloggad senast kl 20.01. Kvinnan (=hans kvinna) kan ju ha dykt upp på tre minuter, så att the case is closed?

(Får en vision av en trafikstockning vid brevlådan kl 19.59. Målade naglar som klöser, kvinnor som drar varandra i det långa blonda håret, stilettklackarna som sparkas mot sina konkurrenter. Allt för att komma först i mål på grusvägens upploppsraka.)

(sorry, jag ska också hejda mig nu)
 
Senast ändrad:
En mörkhårig man ifrån skogen
Drog ingen vinstlott på krogen
Sa, på Buke där finns dom
Alla de kvinns som
Har rutten humor - där hittar jag nog en

(Jag lovar, jag ska sluta nu. Och TS, ta inte åt dig. Att lägga en kontaktannons som första inlägg på Buke är lite som att hälla tändvätska på en brinnande grill. Spraydate?)
 
Det förvånar mig att det tog så lång tid. Efter tråden med killen med kalsongerna i spegeln, när jag lade upp min extremt oseriösa tråd på Body Contact (hette det så?) där jag efterlyste pålkransfestival, var det som att gå fram med trålare!
Jag har inte lagt upp tråden på bc, utan på ett helt vanligt jaktforum där 99,95% av användarna är män :D
 
Fler trådsvar, nu lite mer humor



Och pm:andet fortsätter, med frågor om min ålder, att finns kärleken så är ålder bara en siffra etc etc
Men nej, är man gammal nog att vara min förälder eller ung nog att vara mitt barn så åldersdiskriminerar jag friskt :cool:
:rofl::rofl::rofl:
 
Fler trådsvar
Det är när man slutar leta som dom står där... eller när man bestämt sig för att nu får det vara nog för ett tag, att hitta sig själv och allt det där..
Tredje gången gillt är det för mig och vi går in på det artonde året nu... (hoppas hon inte tröttnar ;) )
Lycka till!!
mvh

Bor i fel land:down:

Så min tråd mottages ju väl får man väl säga :D
 
Åh, får jag vara med i rimstugan? :D

Nykomling sökte en kvinna
Att kalla sin egen gudinna
"Kom du till oss,
Är händig förstås,
Och har hund - du har allting att vinna!"

En till:
Man sökte kvinna att kalla sin egen
Men efter trådstarten blev han förtegen
Väntar vid grusvägens slut på sin tjej
Kommer han få vad han söker, säg?
 
Senast ändrad:
Får jag slänga in en till? :o

Jag är snickarbyxklädd med mörkt hår och hund
Kom till min gård och mys för en stund ;)
Att flirta på Buke lär vara det bästa
Nog nappar väl folket här för det mesta? :confused:
 
Senast ändrad:
Alltså, det är ju inte alls samma fart på jaktliga män som på bukekvinnorna :angel:
2 svar till i tråden sen jag gjorde kväll igår
Shit..

Taskig tajming :down:
Lycka till!
Jag och frun är inne på 23:e året, men din matlagning kan ju få vem som helst att sukta en aning...
Slå till nu, grabbar! Nog finns det väl en och annan ungkarl med dålig humor härinne, misstänker jag... ;)

Men fortfarande är nog trenden att de är stöttande i mina försök att finna mig en helt egen man :angel:
Och den som pm:at bor ju en halv evighet bort :cautious: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 534
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
888
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 267
Senast: linnsan
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp