Bukefalos 28 år!

Letar efter min kvinna!

Status
Stängd för vidare inlägg.
*poppar popcorn*

Just ja, måste man le medans man poppar popcorn också? Jag svor åt katten som klagade på blötmaten.

Annars tänker jag inte säga så mycket mer än att jag är kattmänniska och ska det vara en gård är den värdelös utan arabhästar. Svänger jag höger hamnar jag hemma hos mig och jag är inte redo att dumpa särbon, han är faktiskt rätt trevlig.

Edit: Dessutom äger ingen mig, trådtiteln ger mig allergisk klåda.
 
Nu trådkapar jag lite i trådkapningen men bara för kul, så modifierade jag texten lite och lade in en tråd på ett mansdominerat forum bara för att se vad en sådan tråd får för mottagande när den kommer från en kvinna på ett mansdominerat forum som jämförelse med hur samma tråd får för mottagande när den kommer från en man på ett kvinnodominerat forum

Om du läser detta kan du väl höra av dig, jag knaskatten och hunden tycker det börjar bli väl ensamt här på gården nu.
Vi saknar ditt vackra leende, ditt spontana sätt och dåliga humor.

Kommer du inte ihåg mig?
Jag är kort med blont hår, gråblå ögon, oftast iklädd jeans, stickad kofta och varma sockar.

Sväng höger vid brevlådan, följ grusvägen och längst in, ja där bor jag

Välkommen ;)

Undrar om någon nappar? :nailbiting:
 
Nu trådkapar jag lite i trådkapningen men bara för kul, så modifierade jag texten lite och lade in en tråd på ett mansdominerat forum bara för att se vad en sådan tråd får för mottagande när den kommer från en kvinna på ett mansdominerat forum som jämförelse med hur samma tråd får för mottagande när den kommer från en man på ett kvinnodominerat forum



Undrar om någon nappar? :nailbiting:

Fan nu blev jag ju ännu mer kär. :arghh:
 
Och snart blir vi beskyllda för MOBBING pga av att ts är man (eller inte )
Och att vi bara SKOJAR bort en allvarlig tråd ......... and so on ! ;):angel:
Men inlägget är ju så tokigt att det vara förtjänar att göras lite narr av. Bara att han letar efter SIN kvinna är ju helt underbart. Vi tjejer som bor själva på egen gård längtar inte direkt efter att ge upp allting vi skapat för en mans skull som dessutom ser oss som någon typ av egendom man kan äga. ;) Men jag är jättevillig att göra vad karln har att säga, även om jag tvivlar på att någon som uttrycker sig såsom han gör är den typen av kille jag vill ha.
 
Men inlägget är ju så tokigt att det vara förtjänar att göras lite narr av. Bara att han letar efter SIN kvinna är ju helt underbart. Vi tjejer som bor själva på egen gård längtar inte direkt efter att ge upp allting vi skapat för en mans skull som dessutom ser oss som någon typ av egendom man kan äga. ;) Men jag är jättevillig att göra vad karln har att säga, även om jag tvivlar på att någon som uttrycker sig såsom han gör är den typen av kille jag vill ha.

Nu förstår jag dig inte alls, vem vill inte bara kasta sig på någon totalt okänd man i snickarbyxor som har hundar? :confused: :confused:
 
Och snart blir vi beskyllda för MOBBING pga av att ts är man (eller inte )

Kom alltid ihåg:
"Inte
ALLA
Män!"
..........har snickarbyxor och hundar. Och söker sin kvinna.

3357171.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 874
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
874
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 188
Senast: linnsan
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 601

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp