Leva hästlöst?

klockmalva

Trådstartare
Jag har varit hästägare i så gott som hela mitt liv. Endast i korta perioder har jag varit höstlös pga. studier. Men nu har jag alla möjligheter i världen och ... vill inte?!
Jag har inte känt mig så "häst-inspirerad" på flera år och jag vill verkligen inte ha en "egen" häst.

Nån mer som känner så? Hur "hästar" ni?

Sv: Leva hästlöst?

Man måste inte ha häst, Vill man inte ha häst, har man inte häst. Och man behöver inte sluta helt med hästar bara för att man inte har egen häst. Du kan väl bli medryttare eller rida på ridskola. Om ett tag kanske du vill ha egen häst och då är det bara, Go for it! :laugh:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 216
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske... 2
Svar
20
· Visningar
1 893
Hästmänniskan Troligtvis blir det ponnyköp nästa år! Känns superkul men är lite kluven hur vi ska tänka med storlek på ponny. Dottern är född -15 dvs... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 766
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 357
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka