Lever fortfarande...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller försöker i alla fall hålla näsan över vattnet... trots att det inte går en dag, utan hästbilder, dressyrfilmer o lite plågsamma rotanden i egna fotoalbumen på fb...

Det finns ju så mkt annat roligt att göra... mata änder, virka äggmössor, sy rosa flamingos... vilket jag inte gör...

Jag roar mig årligen veckan innan besiktning paja bilen med något riktigt billig "smarrrigt"... I år blev det pajat oljetråg, på demolerad väg, vid trängning av idiot som förmodligen skulle hem med pizzan innan den kallnade eller skjutsa svärmor till tåget, eller frugan till BB... Jag ska väl vara glad för helförsäkring, väntar fortfarande på utlåtande av försäkringsbolaget. Sen är det lite noteringar "bra o veta" från förra året, som behöver fixas förutom det...

Permobil till och från jobbet 14.5 km tar 1 timme, då pensionärsracern går i 16 km/h... förra veckan var det två dagar i spöregn o åska så jag kunde vrida ur kläderna hemma ena gången och andra gången fick låna fleecejacka stl XXL typ av chefen, så jag höll mig gömd på kontoret, för att kunderna inte skulle rusa ut igen i tro att "BigFoot" flyttat in...

O så småpysslar jag med andra pensionärsnyttiga saker och får se om jag kan skramla ihop fikapengar och nöjespengar på det viset, i stället för att sitta med mugg utanför lokala konsum... Chefen har upplåtit en liten hylla åt mig i "hantverkshörnan" på jobbet. Affärerna går så där, men hur lätt på en skala är det med ruljangs på 5 kunder i veckan så här års...


Jobbar nästa vecka också, sedan 3 v semester... får bli Kumla o köpa korv, samt Nora o käka glass, eller nåt.. 36954525_10155933108697620_7701744451927932928_n.jpg
 
Senast ändrad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp