Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter som att det är på plats att ringa ut en veterinär.Alltså jag vet inte vad det är för fel på min shetlandsponny från igår kväll äter hon knappt något och lägger sig hela tiden i boxen men verkar inte liksom ha ont på något speciellt ställe.
Ut och gå med henne!Ja får inte tag på veterinären och den andra jag ringde till kunde komma senare ikväll hon hann inte nu. Temperatur 37,5 hon frågade om jag mätt feber. Bör jag motionera hästen eller försöka få den att dricka?
Det är så kolik yttrar sej.Veterinären kommer nu men hon ser inte ut att må dåligt det är bara det att hon lägger sig hela tiden äter lite och dricker inte
Det är de klassiska symromen på kolik och betyder att ponnyn har ont.Veterinären kommer nu men hon ser inte ut att må dåligt det är bara det att hon lägger sig hela tiden äter lite och dricker inte
Håller helt med!Det är de klassiska symromen på kolik och betyder att ponnyn har ont.