Lila utrustning

Sv: Lila utrustning

+ Constance

Tack, det tycker jag med. :love: Fast jag tycker hon är vacker i allt förstås. Har ett ljus syrénlila scharak också som jag tycker hon är riktigt fin i. :)

det ska jag absolut göra! där har jag hittat mkt fina schabrak i min andra favoritfärg just nu...brunt... :love:

Så lustigt, det är de färgerna jag har till min madam också. :) Lila och brunt.

Till den andra fuxen har jag brunt och mer åt gula hållet för det är lite finare på henne än lila. :)

Min sambo sitter just nu och suckar här för jag var ju TVUNGEN att gå in på h*rz* och hittade massor av saker jag ville ha. :love: Massor med schabrak i härliga färger och en massa annat. Men eftersom vi funderar på en häst till så får jag väl hålla mig i skinnet lite grann och spara pengar. (självklart en fux till ;) )

Har inga bilder på släpet. Kan försöka fota de när sambon kommer hem så får han stoppa in de i datorn. För sånt begriper jag mej inte på.:rofl:

*puttar upp tråden lite :angel:*

Idag fick jag en uppenbarelse! Har alltid ääälskat rosa men tycker inte att min fuxa passar i det, så jag har mest kört på beige och brunt till henne. Men idag så slog det mig att lila skulle vara fruktansvärt snyggt på henne! :love: Så det är våran nya färg. :p

Sen kom jag också på att jag har ju redan "massa" lila saker till henne;
* lila fleecetäcke
* en skitfin lila & rosa repgrimma från professional choice.
* & sist men inte minst, ett helt underbart gosigt 400g täcke med hals från bucas i färgen lila (såklart) men som skimrar i rosa när solen lyser på det. :love:

Återkommer med bilder! :)

Jag har beställt lite lila grejer.
Skulle egentligen ha rött eller blått men fanns ej.

Bilder kommer när jag fått hem grejerna.
Det är iaf en svart och lila longer/tömkörningsgjord, lila benskydd och lila boots.

Jag har ett lila schabrak och lila ridbyxor ibland när jag hopptränar ;) Ser inte för gräsligt ut faktiskt, har en skimmel som passar riktigt bra i de färgerna.

Slänger in en bild på hur vi brukar kunna se ut:
200809211776_17663665.jpg

Min ena häst har nästan alla sina saker i lila, täcken, massa schabrak, benskydd, träns osv.

Slänger in en dålig bild på Trisses regntäcke i lila
28426571.jpg

Så nu har jag tage lite kort. Är säkert kort på nått jag redan lagt upp men inte samma bilder bara.
Lila lindor och boots.

Lila regntäcke stl 105.

Lila regntäcke stl 125.

Lila schabrak.

Lila transportskydd.

Lila kombiträns.

Lila tömkörningsgjord.

Sorry för bildbomben :)

Ingen aning, men det är precis det jag vill ha på min, så jag håller utkik efter ett svar ;)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
976
Senast: Shixle
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka