Bukefalos 28 år!

Lillasyster 12 år =)

Sv: Lillasyster 12 år =)

Sådant gör jag oxå, eller så berättar jag för henne när jag berömmer henne vad det e som hon har gjort för ngt bra =) Det e svårt detta. Hehe. Fastän att jag har levt med henne i hela mitt liv så har man helt plötsligt fått ett annat ansvar ang henne. Nu så ska man själv se till att hon sköter sig själv, skolan o annat :grin: Jag avundar er som får detta att funka. Hehe
 
Sv: Lillasyster 12 år =)

Ja lätt är det inte. Och jag tror då rakt inte att det finns familjer där allt alltid funkar som det ska. En stor eloge till dig för att du bryr dig så mycket om din syster och vill lära dig mer för att kunna hjälpa henne på bästa sätt!!! :bow:
Låter som om du är en bra bit på vägen redan! :laugh:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 818
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 517
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 654
Senast: Araminta
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 165
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp