Lippizanerhingst Siglavy Capriola Zaragossa

V

veronica94

Hej!

Jag har en nordis-lippizaner valack vid namn Lusifer på 11 år. Han har okänd härstammning men har troligtvis funnit hans Lippizaner pappa Siglavy Capriola Zaragossa. Zaragossa är brunskimmel och ska ha funnits i Ärla - Södermanland. Är det någon som vet något om den här hingsten, har bilder, eller kontakt till hans ägare? Hör jätte gärna av er!!!
 
Sv: Lippizanerhingst Siglavy Capriola Zaragossa

Om du googlar så hittar du bilder och uppfödare, verkar som om ägaren har en hemsida också.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 181
Senast: Migo
·
Ekonomi & Juridik Hej, Detta är ett öppet brev till er där jag vill ge en bakgrundsförklaring till temat hästhandlare som i går togs upp på SVT...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
25 187
Senast: Chilodeur
·
Ekonomi & Juridik Använder ett anonymt nick för att ingen inblandad ska bli identifierad. Så vet ni vem jag är så ta det på PM eller så. Sålde för ett...
2
Svar
30
· Visningar
4 958
Senast: tuaphua
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 371
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp