Bukefalos 28 år!

Lite agilityfilmer från dagens träning

Sv: Lite agilityfilmer från dagens träning

Hon ser så otroligt roligt ut att jobba med Julie, jättekul att få se henne "live"!
 
Sv: Lite agilityfilmer från dagens träning

Hänger gärna med om vi kan få ihop nån tid som passar oss båda!! Skulle vilja se hur den lilla råttan reagerar på hinder :D
 
Sv: Lite agilityfilmer från dagens träning

Hon är verkligen en liten prinsessa. Så himla näpen:)
Herregud hade min und viftat så på svansen hade han blivit anfådd enbart av det.:rofl:
Hon verkar fantastiskt! Hur mycket ska du ha?:idea:
 
Sv: Lite agilityfilmer från dagens träning

Hon är dyyyr. ;)

Men hon är verkligen fantastiskt rolig, just för att hon är så himla glad. Även om hennes svans ser ut som en råttsvans - så nog tusan kan hon svänga på den. ;) :D
Det är synd på hennes reservation mot främlingar bara, annars tror jag att hon hade kunnat vara bra avelsmaterial. Arbetsglad, positiv, lättlärd, frisk som en nötkärna, bra exteriör. Synd bara att det faller på reservationen. Hade hon inte haft den hade vi nog funderat allvarligt på att ta valpar efter henne. Hon är dessutom av ganska ovanliga linjer, vilket är viktigt på en så pass liten ras som snabbt växer sig stor (i antal då, inte i storlek :D ).
 

Liknande trådar

Avel Sitter och spånar och grubblar över vårens betäckning, trots att det är långt kvar. Har ett fullblodssto som lämnat två fina...
Svar
6
· Visningar
3 789
Senast: pastejja
·
Övr. Hund Lyckades fånga några snuttar av måndagens pass i fårfållan med filmkameran! Här är alltså en liten film på Boss och fåren (och det ska...
Svar
1
· Visningar
852
N
Islandshäst Lägg fokusen på den bruna och säg vad ni får för tankar kring henne? Jag har slitit med henne, fått ner henne i vikt (en del kvar)...
Svar
18
· Visningar
2 375
Senast: Hannah0407
·
Avel Funderar lite över nästa år då jag har en blivande 3åring och funderar över vilken hingst som skulle passa henne. Hon är rent...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: Cyllene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp