Lite större förbyglar..?

R

room101

Är på jakt efter en ny förbygel, men alla jag hittar är för små. Tror jag var in i de flesta montrar på EuroHorse och letade men utan resultat. Tänkte därför höra om någon här har några förslag på vilka märken som kan tänkas ha x-full.

Herrn är egentligen ingen bjässe, men är ganska grovt byggd och med ett sadelläge rätt långt bak så är Full för litet. Kanske kan gå om den är stor i storleken/går att spänna ut mycket men annars är det x-full som gäller.

Modell är mindre viktigt bara den passar men är den med resår ska resåren vara mörk. Svart läder.

Prislappen får gärna var på max en tusenlapp, men även dyrare kan vara intressanta.

Tips på vilka märken som har lite större förbyglar mottages tacksamt! Tycker jag letar och letar, men det kanske bara är så att jag letar för dåligt..?
 
Sv: Lite större förbyglar..?

jag har haft en från capone som var jättestor, hade den på en normalstor men kraftig häst och fick göra massa extra hål!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Kristall10
·
Hundavel & Ras Aningen märkligt inlägg kanske, men jag hjälper en anhörig att hitta rätt ras till kommande hund (mest för att kunna hjälpa till att...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 224
Senast: mackan
·
Övr. Hund Förra veckan plockade jag första fästingarna så nu har jag satt på fästingmedel, ok fine. Så i dag mötte slyngeln ormar för första...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: kayoba
·
Utrustning http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/463512_10151236196693698_910526399_o.jpg Hej allihopa! :D Är ute på sadel jakt åt...
Svar
11
· Visningar
5 213
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp