Liten kalenderändring

På lite olika ställen där man behöver peta in ett datum finns det en liten kalender som poppar upp, bland annat under sökrutan "Nyare än:".
Tidigare har denna popup haft veckan börjandes med söndag. Detta är numera justerat till svenska förhållanden med måndag först.

Ett annat ställe där denna popup används är under På gång där alla som vill göra lite reklam för sin hästrelaterade aktivitet kan lägga in den:
http://www.bukefalos.com/forums/pa-gang.39/
Gör gärna det!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 438
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 363
Senast: Enya
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 987
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Nu börjar det väl strax bli dags att sluta räkna. 22 år sedan starten 14/5 1996. Den största uppdateringen som skett det senaste året...
Svar
0
· Visningar
1 751
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp