Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ska man tolka det? Hur liten är en liten vuxen i längd och vikt??
Jag tänker under 162cm och normalviktiga och under räknas som små vuxna.Hur ska man tolka det? Hur liten är en liten vuxen i längd och vikt??
På min ridskola är det ungefär under 170 cm och max 60 kg. Det är åtminstone den viktgränsen de mest ”viktbärande” ponnysarna har.
Jag var medryttare på en connemara där ägaren sökte en ”liten vuxen” när jag svarade på annonsen. Jag är 166cm och väger 58kg vilket ägaren var nöjd med (dock frågade de aldrig efter min vikt men vi sågs ju IRL).
Det beror väl på vad man tycker är en liten vuxen? Uppenbarligen tyckte ägaren till min medryttarhäst att jag kvalade in, och även ridskolanTekniskt sett borde du inte vara en liten vuxen. BMI inom normalspannet och nästintill medellängd.
BMI är väl ett väldigt stelt och gammaldags sätt att mäta hur stor man är . En vältränad människa med muskler kan räknas som överviktigTekniskt sett borde du inte vara en liten vuxen. BMI inom normalspannet och nästintill medellängd.
BMI är väl ett väldigt stelt och gammaldags sätt att mäta hur stor man är . En vältränad människa med muskler kan räknas som överviktig