Litet badrum

Jag skruvade av kupan på lampan i badrummet för att byta glödlampa. Turns out med den av så blev rummet otroligt mycket ljusare :p Bytte inte lampan, skruvade inte på kupan.

Badkarsfrågan var ju på tapeten förut, jag själv har gärna badkar, ser det som ett stort plus men det jag har nu är ju så väldigt gult... Så min mamma föreslog att vi kunde byta ut badkaret mot ett vitare. Om man köper begagnat så blir det ju inte nån ekonomisk förlust så sett. Så min smakråd/vad-vill-andra-ha fråga i detta läge är... Ska man satsa på ett fristående badkar utan front - fördelen med det är att man enkelt kan komma åt att städa och rensa avlopp vid behov. Några nackdelar ser jag egentligen inte med det... Eller välja ett med löstagbar front (som jag har nu) där man blundar för eventuella problem så länge det går, det som inte syns finns helt enkelt inte :angel:.

Pratade med en kompis i Uppsala som vid köp av sin lägenhet fick välja att ha kvar/inte ha kvar diskmaskin och tvättmaskin från förra ägaren, så jag tänkte att när nu lägenheten så småningom säljs så kanske man kan erbjuda sig att forsla bort badkaret om nya köparen inte vill ha det (och andra sidan... innebär det att man får bekosta en dusch? :crazy:)

Du kanske kan ha en sådan där lite snyggare stor glödlampa som är populära nu? Eller man kanske inte får ha dem i badrum?

Badkar på ben absolut!
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har bokat in för renovering vecka 46. Vi har ett pyttebadrum som i dagsläget innehåller dusch (ej väggar utan endast drapperi)...
Svar
12
· Visningar
2 858
Senast: hvala
·
Hemmet Flyttar inom kort från min lägenhet med ett väldigt fint (om än litet) nyrenoverat och egendesignat badrum till en nybyggd lägenhet med...
Svar
13
· Visningar
6 363
Senast: Nizhoni
·
Hemmet Panik! Jag har några timmar på mig att välja väggfärg till mitt badrum, och jag behöver all inspiration jag kan få! Rummet är på 10...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp