Bukefalos 28 år!

Ljud försvinner med hdmi

gul_zebra

Trådstartare
Brukar koppla ihop min dator och tv med hdmi men nyligen har ljudet försvunnit. Bild och allt funkar, men det är knäpptyst och slår jag på Spotify med de sammankopplade så får jag bara upp att låten inte är tillgänglig :confused:

Jag har provat koppla in datorn i en annan tv och det funkar fint. Tvn i sig funkar fint i övrigt, det är bara när jag kopplar in datorn som ljudet försvinner. Har försökt pilla i inställningarna men hittar ingenting som kan tänkas vara fel. Har precis kopplat in usb och får ljud men det blir ju svårt att kolla på Netflix med usb... :meh:

Är det någon som har en aning om vad som kan tänkas fela/vad jag kan göra åt saken?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej! Jag har problem med ljudet på Netflix när jag tittar på min dator (Windows 10). Alla andra typer av ljud (Youtube, filmer på...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Nevermind
·
IT & mobiler När jag köpte min LG-TV visste jag inte att den inte har C-more-appen. 🙄 Så nu när jag ska kolla på C-more måste jag göra det på...
Svar
9
· Visningar
830
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Moderkort: ASUS Z87-A Z87 S-1150 ATX Processor: Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz processor RAM: 16 GB DDR3 Nätagg: Thermaltake Smart M850W...
Svar
3
· Visningar
724
IT & mobiler Helt plötsligt har min dators ljud börjat spraka som om både högtalare och hörlurar är paj. Det är lika illa om det är...
Svar
13
· Visningar
2 276
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp