Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Helt plötsligt har det dykt upp en del vita och ljusa pixlar på sidor jag besöker som har svart bakgrund. Trodde det var döda pixlar så jag körde ett program som skulle lokalisera döda och skadade pixlar men den hittade ingenting , sen upptäckte jag att det inte är på samma ställe pixlarna saknas på sidorna utan det är mest i kanterna, runt texter, på detaljer osv. Hade tänkt ta en skärmdump så ni hade fått se men när jag klistrar in i paint så är bilden som vanligt igen, alltså helt svart utan någon ljus pixel... Vad är detta och går det att rätta till på nåt sätt? har för mig att min gamla skärm betedde sig så här en period men att det senare rättade till sig men jag kommer inte ihåg om jag gjorde nåt speciellt eller om det rättade till sig av sig självt.
Det löste sig, berodde på att jag hade mediaspelaren med film på i bakgrunden så jag antar att grafikkortet eller nåt inte riktigt orkade med... blev som vanligt igen när jag stängt ner VLC
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...
Hundavel & Ras Jag gillar verkligen inte att så många hundraser (åtminstone de som inte också har prov) ska ha så tydlig könskaraktär. Jag tror att det...