löneavtal

D

doug

Är det någon som vet hur mysket avtalsenlig lön ligger på för ridskolechefer och ridinstruktörer:confused: Har letat som en galning men hittar ingen info. någonstans. Tack på förhand:)
 
Sv: löneavtal

Jag läste idag i Häst och Ryttare att lönen för en ridlärare ligger på 17-22 000 i månaden.
 
Sv: löneavtal

TACK!!! :bow: för bra svar, men ännu mer specifikt för instruktör och stallchef vore jättebra! Kanske från någon som jobbar med detta? I annat fall 1000-tack för svaren jag fick:bow:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 282
Fritid Jag försöker besvara en fråga om skörden år 1823. Enligt frågeställningen kan snittvärdet ligga på mellan 1 och 5, och år 1823 blev...
Svar
8
· Visningar
444
Senast: MiaMia
·
Ekonomi & Juridik Jag har två hästar, betalar 2500 för varje häst i månaden för lösdrift med full service. Skulle vilja veta om det finns billigare...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 971
Senast: nexxa
·
Juridik & Ekonomi På fogdens hemsida kan man läsa att betalningsanmärkning ligger kvar i tre år. Men vet någon om det är tre år efter beslut eller efter...
Svar
1
· Visningar
555
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp