Bukefalos 28 år!

killikill

Trådstartare
Min tik löper nu för andra gången och hon är bara 11 månader. Hon löpte första gången i oktober. Är det vanligt att det blir såhär i början eller kan det va något fel på henne?
 
Sv: Löp

Puttar lite.

Har samma fråga. Min tik löpte i mitten av november första gången, och verkar nu löpa igen. Är det normalt? Det här är andra löpet isf.
 
Sv: Löp

De flesta har cirka 6-8 månader emellan löpen. Det förekommer enstaka som har så lite som 4 månader emellan, även motsatsen finns 12 månader eller mer emellan.
 
Sv: Löp

mammas hund löper oxå ofta hon är nu 1½år och har sen första löpet vid 8 mån löpt 3 gånger. det är något mer än normalt men inget att oroa sig över enligt vet.
min tik löper bara 1 gång om året.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
568
Senast: Karolina90
·
Hundhälsa Hur vet man att tiken har slutat löpa? Min tik fick sitt första riktiga löp för 2 veckor sen, hon slutade blöda efter ca 9 dagar och nu...
Svar
5
· Visningar
553
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Min tik började löpa (första löpet) den 16/1. Efter tio dagar slutade hon blöda. Nu nästan en månad efter löpet började så har...
Svar
10
· Visningar
709
Senast: Dillen
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 265

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp