Bukefalos 28 år!

killikill

Trådstartare
Min tik löper nu för andra gången och hon är bara 11 månader. Hon löpte första gången i oktober. Är det vanligt att det blir såhär i början eller kan det va något fel på henne?
 
Sv: Löp

Puttar lite.

Har samma fråga. Min tik löpte i mitten av november första gången, och verkar nu löpa igen. Är det normalt? Det här är andra löpet isf.
 
Sv: Löp

De flesta har cirka 6-8 månader emellan löpen. Det förekommer enstaka som har så lite som 4 månader emellan, även motsatsen finns 12 månader eller mer emellan.
 
Sv: Löp

mammas hund löper oxå ofta hon är nu 1½år och har sen första löpet vid 8 mån löpt 3 gånger. det är något mer än normalt men inget att oroa sig över enligt vet.
min tik löper bara 1 gång om året.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 220
Hundhälsa Min tik på ett och ett halvt år har precis haft sitt andra löp och är nu även skendräktig för andra gången. Vi hade från början inte...
Svar
17
· Visningar
2 462
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Jag har en 10 årig Weimaranertik som plötsligt för några dagar sen flyger på min 15månaders vorstehtik , till synes helt oprovocerat...
Svar
14
· Visningar
1 824

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp