Bukefalos 25 år!

Lös tand...

A

adore

Min ena katt har en lös tand. Sitter brevid de där små söta framtänderna i överkäken. Den är några milimeter (kanske 3-4mm) längre än vad den på andra sidan är och rör man den så känner man att den är lite lös. Vet inte riktigt om hon har ont men vad gör man åt det??
Kommer den att lossna av sej självt eller måste man till vet.?

A

adore

ok, jag väntar lite och ser hur det går. mamma sa att tanden kan fasta av sej självt igen. gör den inte det eller om det ser ut som hon har ont och besväras av det så får jag ringa vet.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har en kattunge som nu är 7 månader. När jag hämtade honom kändes han väldigt sträv i pälsen mot min andra katt. Han var också...
Svar
13
· Visningar
1 131
Katthälsa Hur tar men steget att låta sin älskade vän somna in. Hur vet man om det är dags? Jag har en gammal kastrerad kattherrre som bott hos...
Svar
12
· Visningar
917
Hundhälsa I torsdags hämtade vi äntligen hem Nora som varit hos kenneln i tio veckor i samband med valpning. Men jag undrar ärligt talat vad det...
Svar
13
· Visningar
2 561
  • Artikel
Dagbok Är inte en person som normalt blir väldigt upprörd eller arg över saker i min vardag, men, nu har saker samlats på hög under en längre...
Svar
1
· Visningar
499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXLIII
  • Höstföräldrar 2021, del 2
  • Politik-poddar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Frambenshälta, brodd och snösulor