Lös tand...

A

adore

Min ena katt har en lös tand. Sitter brevid de där små söta framtänderna i överkäken. Den är några milimeter (kanske 3-4mm) längre än vad den på andra sidan är och rör man den så känner man att den är lite lös. Vet inte riktigt om hon har ont men vad gör man åt det??
Kommer den att lossna av sej självt eller måste man till vet.?

A

adore

ok, jag väntar lite och ser hur det går. mamma sa att tanden kan fasta av sej självt igen. gör den inte det eller om det ser ut som hon har ont och besväras av det så får jag ringa vet.

Liknande trådar

Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
541
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
953
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
452
Senast: MissFideli
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar