Loggar ur sig vid tavelbyte eller när svara?

ptr

Trådstartare
Varför detta, det är inte alltid utan då och då titt som tätt.

Mvh Ptr
 
Sv: Loggar ur sig vid tavelbyte eller när svara?

Om jag förstår din fråga rätt så loggas du ut från buke lite då och då när du är inne?
Du loggas ut automatiskt efter en stund när du inte har skrivit något inlägg på ett tag. Om du vill vara inloggad hela tiden så kan du checka i "Kom ihåg mig" precis bredvid där du loggar in :)
 
Sv: Loggar ur sig vid tavelbyte eller när svara?

Jo men när jag byter tillbaka sida igen så funkar allting igen. Ibland funkar citatsvar men inte svara.

Det går att stånga sig runt genom att söka andra kringelikrokvägar till trådar jag vill skriva i, men det är ett fasligt bök!

Ska kolla den där inställningen, men inte vill jag att "burken" automatiskt ska logga in mig.

Mvh Ptr
 
Sv: Loggar ur sig vid tavelbyte eller när svara?

Vilken webläsare använder du? (Och på vilket operativsystem?)
 
Sv: Loggar ur sig vid tavelbyte eller när svara?

Åhådu

Här står:
Explorer8 Version 8.0.6001.1872

Windows XP Home edition, hur jag får fram version vet jag ej.

Mvh Ptr
 
Sv: Loggar ur sig vid tavelbyte eller när svara?

Nu är burken, eller om det är forumet mera fånigt än vanligt!

Mvh Ptr
 
Sv: Loggar ur sig vid tavelbyte eller när svara?

Om du fortfarande har problem kan du kolla upp att klocka och datum är rätt ställda på din dator. Detta har tidigare löst liknande problem för andra.
Att rensa sina cookies i webbläsaren kan vara nästa alternativ.
 
Sv: Loggar ur sig vid tavelbyte eller när svara?

Klockan ska justera sig själv, såvitt jag förstår och rensa minneskorten försöker jag göra då och då. Numer, efter senaste uppdateringarna skulle den inte samla på sig på samma sätt. Har provat att lägga in buke på någon lista för undantag, gorde väl någon nytta, men inte tegit bort problemet. Har häller inte haft problem med andra forum, men det säger väl ganska lite.

Mvh Ptr
 
Sv: Loggar ur sig vid tavelbyte eller när svara?

Nu är burken dummare än tåget, tycks vara det ända stället som funkar att skriva på för tillfället!

Vad är detta?
Gör jag något galet?

Mvh Ptr
 
Sv: Loggar ur sig vid tavelbyte eller när svara?

Nu tycks problemet löst!

Det var glapp i modemet,bolaget bytte så snällt så!

Mvh Ptr
 

Liknande trådar

Bukefalos Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man...
Svar
1
· Visningar
604
Senast: Rosett
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 985
Senast: Daff
·
Bukefalos Någon mer som råkat ur för det kanske? Jag har ju alltid så att jag inte behöver logga in varje gång utan är alltid inloggad. Nu igår...
Svar
2
· Visningar
1 144
  • Artikel
Dagbok Via omvägar har vi återigen blivit inbjudna till samkväm över jul med mina föräldrar. Den direkta kontakten är nämligen i stort sett...
2
Svar
31
· Visningar
3 155
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp