JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Loviseholm Sporthästklubb utslagna i semifinalen
Bukefalos 30 år!
Moderator
Ofrivillig ensamhet
Dagbok Jag vet att det finns många som tycker att det är skönt att vara ensam och uppskattar ensamhet. Som introvert gör jag också det! Men sen...
Startad av cassiopeja
9 Jul 2026
Svar: 4
Visningar: 481
Dagbok
Jag och min far
Relationer Lång tråd
Jag och min pappa har alltid haft en ganska ytlig relation, han och min mamma va gifta hela min uppväxt men min pappa jobbade...
Startad av Hazel
21 Dec 2025
Svar: 32
Visningar: 2 531
Allmänt
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 361
Dagbok
Hur ta en reklamation vidare? (långt)
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
Startad av Derivata
1 Nov 2024
Svar: 26
Visningar: 3 663
Allmänt
Hönstråden del III
Lantbruksdjur Jag har en blommehöna med så mycket hätta att jag behöver klippa för att hon skall se något. Har även en tupp med mycket hätta och några...
Babe
34 minuter sedan
Svar: 247
Visningar: 13 956
Djur
Lämplig kattras?
Övr. Katt Det var tråkigt, vi får in alla möjliga katter och de får gärna bli utekatter sålänge man bor lämpligt.
Tiger tok
Idag kl 22:26
Svar: 20
Visningar: 623
Katt
Horseware ponny
Utrustning Och här vid min hand är där frambenet börjar på henne, alltså under bringan. Hade varit rädd hon gjorde en kullerbytta i sina zoomies...
the_connemara
8 minuter sedan
Den stora tråden om hovar!
Hästvård Försökte fota ikväll igen. Tycker att sprickan är rätt oförändrad, men nu har också lersäsongen börjat. Tyvärr har det grävts i hagen...
Habina
Idag kl 22:34
Svar: 351
Visningar: 19 698
Vård