Lugnande teamsamtal med rehabteamet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagvård, bålträning på boll i brist på häst... Sjukgymnasten berömde och sa att jag börjar komma in i "följa med hästens rytm"-tänket på bollen redan efter två gånger. :) Sedan bassängträning, idag körde jag mest stretchpass i bassängen, då kroppen kändes som den behövde det. Dagens lunch, salladstallrik... Eh, en stor portion rostbiff o potatissallad tillsammans med en jätteportion "vanlig salladstallrik". Som bäddat för matsvinn :(

Lunchvila

Sedan teamsamtal och vi kom fram till att jag är mkt gladare och därför är det nu bestämt att jag ska gå på dagvården så länge som fram till jul och i december ska vi till ett litet "hemtrevligt" gym o skola in mig för fortsatt träning där. Självträning där jag i ren frustration körde för många upprepningar så träningsvärk deluxe just nu och troligen i morgon med... Arbetsterapi, med solitärspel med järndankar... pilligt och så massa snack förstås. Kaffepaus sju minuter och sedan kuratorträff där vi fyllde i blankett för handikapparkeringstillstånd. Men jag måste fixa fram ett foto... så vi gör resten på tisdag.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp